اخبار
1402/6/27 دوشنبه
پیام تبریک مسئول امور جاری دانشگاه پیام نور واحد راور به مناسبت هفته دفاع مقدس
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متن پیام مهندس رحیمی پور بدین شرح است : دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست و بیانگر ایستادگی و مقاومت بیدار دلانی است که هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند.

.

پیام تبریک مسئول امور جاری دانشگاه پیام نور واحد راور به مناسبت هفته دفاع مقدس
 به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متن پیام مهندس رحیمی پور بدین شرح است :
دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست و بیانگر ایستادگی و مقاومت بیدار دلانی است که  هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند.
۳۱ شهریورماه، آغاز هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت‌های جاودانه مردم غیور ایران زمین و فرزندان شریف این آب و خاک است.
بی تردید هفته بزرگداشت "دفاع مقدس" که به فرموده‌ی مقام معظم رهبری «اوج افتخارات ملت ایران است» فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه‌های سرداران دلیر خود در جبهه‌های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و تکریم نمایند.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفتة دفاع مقدس، از خداوند متعال و روح والای شهیدان کربلا و شهیدان اسلام و ایران، سلامتی، عاقبت به خیری و برکت در زندگی و سودمندی لحظات عمر را برای همگان، به ویژه رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز، خانواده‌های معززشان، ملت فهیم و دلاور و تمام کسانی که در راه آبادانی و سرافرازی و توسعة ایران گام برمی دارند، مسئلت می‌نمایم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر