اطلاعیه ها
1403/1/27 دوشنبه
پیام حجه الاسلام صغیرا مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری
پیام حجه الاسلام صغیرا مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه در پی عملیات غرور آفرین رزمندگان ایران اسلامی به سرزمین های اشغالی

.


         


پیام حجه الاسلام صغیرا مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه در پی عملیات غرور آفرین رزمندگان ایران اسلامی به سرزمین های اشغالی
إنَّا مِنَ المُجرِمِینَ مُنتَقِمُون

باردیگر دست قدرت الهی از آستین دلاورمردان سرزمین ایثار و شهادت بیرون آمد و با تکیه و مدد از فاتح خیبر، علی مرتضی صلوات الله علیه پوزه یهودیان اسلام ستیز را به خاک مالید و دل داغدار و رنجدیده ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین که قریب به هفت ماه با انواع بمبها و تانکهای مستکبرین عالم به خاک و خون کشیده می شوند را خوشحال نمود.

امروز لبخند رضایت بر لبان آن زنان و کودکانی است که در این مدت آماج حملات وحشیانه و ددمنشانه قرار گرفته بودند و خوراکشان تنها علف بیابان و آبشان اشکهای چشمشان بود. امروز شادی غرور آفرین مخصوص کسانی است که قلبشان با ترور ناجوانمردانه سردار رشید اسلام شهید محمد رضا زاهدی رضوان الله علیه به درد آمده بود و از سویدای دل آرزو داشتند؛ باشند و ببیند مسببین شهادت آن سردار عزیز چگونه سیلی می خورند.

امروز روز نشان دادن وعده صادق بود. روزی بود که جنایتکاران عالم باید میفهمیدند هیچ چیزی مانع از اصابت عذاب الهی بر پیکره آنان نیست. این وعده الهی است که فرمود:  لِلکافِرینَ لیسَ لَهُ دافِعٌ. (این عذاب مخصوص کافران است و هیچ کس نمی تواند آن را دفع نماید(سوره معارج آیه 2)

اینجانب ضمن سپاس و شکرگزاری به درگاه حضرت حق، و با عرض تبریک به مناسبت عملیات غرور آفرین سپاهیان اسلام خدمت ملت عزیز و صبور ایران اسلامی خصوصا جامعه دانشگاهی و فرهیختگان علمی، بر روان پاک شهدای راه حق و حقیقت خاصه سردار سرافراز اسلام شهید زاهدی درود می فرستم و با آرزوی توفیق و سلامتی با عزت برای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، عاجزانه از خداوند متعال نابودی صهیونیسم جهانی و نیز ظهور مولای عزیزمان حضرت بقیه الله ارواحناه فداه را خواستارم.
 

محمد حسین صغیرا
مسئول نهاد دانشگاه پیام نور کرمان- 25 فروردین 1403
         

 
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر